انجمن وردپرس | حل مشکلات وردپرس | پرسش و پاسخ در مورد طراحی سایت با وردپرسدسته بندی: وردپرسامکان تغییر لینکها بعد از انتقال اطلاعات از برنامه xampp به هاست واقعی وجود داره؟
زینب حسن پورزینب حسن پور پرسید 5 سال قبل
سلام خسته نباشید من در حال حاضر از برنامه xampp استفاده میکنم و در جایگاه لینک گذاری دکمه (دکمه هایی که تو صفحات وبسایتم میسازم) به صفحه ی دیگری از وبسایت ارتباط میدم (set link میکنم). مشکل اینجاست که تمام لینکها به شکل زیر هستند: http://localhost/wordpress/my-profile میخوام بدونم وقتی اطلاعات رو ببرم رو هاست واقعی لینک های دکمه ها و صفحات وبسایتم بصورت خودکار تغییر میکنه؟ یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
2 پاسخ
پشتیبانی سایتپشتیبانی سایت پاسخ داد 5 سال قبل

دورو به شما ، بله بعد از انتقال درست دامنه شما به جای کلمه LOCALHOST در لینک ها قرار میگیرد اما عبارات بعد از دامنه همانی که الان انتخاب کردید می ماند مثلا:

http://localhost/questions

http://maghzewp.com/questions

زینب حسن پورزینب حسن پور پاسخ داد 5 سال قبل

سلام واقعا ممنون از پاسخگوییتون
_ داخل این لینک و لینک های دیگری که با استفاده از xampp ایجاد شده مثل: http://localhost/wordpress/my-profile & http://localhost/wordpress/account
بعد از کلمهء localhost , کلمه wordpress قرار گرفته که اسم پوشه ای هست که داخل htdocs ایجاد کردم و وردپرس رو داخل اون نصب کردم و تغییرات داخل اون اعمال میشه این کلمه wordpress داخل لینک ها هم تغییر میکنه ؟ (آخه تو مثال هایی که زدید فقط کلمه localhost تغییر پیدا کرده)

و یه سوال دیگه
_ ssl وبسایتم روی هاست واقعی رو اوکی کردم اما لینکهای وبسایتم با استفاده از xampp با http شروع میشه اینم بعد از انتقال به هاست واقعی خودکار به https اصلاح میشه ؟
با تشکر

پشتیبانی سایتپشتیبانی سایت پاسخ داد 5 سال قبل
بله کلمه wordpress هم حذف میشود از url ها و برای انتقال سایت از http به https از آموزش زیر استفاده کنید حتما ریدایرکت http به https بعد از نصب SSL
با ما گفتگو کنید ...
×