افزونه پارس المنت

افزونه پارس المنت ( المنتور ) | پلاگین Pars Elements

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (2 رای)
null
null
null
null
نسخه : 1.0

افزونه پارس المنت (افزونه جانبی المنتور)

معرفی افزونه پارس المنت :

صفحه ساز المنتور محبوب ترین صفحه ساز وردپرس برای طراحی صفحات می باشد که امروزه اکثر قالب ها با آن سازگاری دارند تا مدیر سایت و یا طراح سایت بتواند به راحتی با کشیدن و رها کردن المان ها سایت خود را طراحی کند.

اما همیشه جای یک محصول که بتواند طرح های زیبایی را برای سایت های ایرانی با سلیقه ایرانی خلق کند خالی بود . ما با طراحی افزونه پارس المنت که یک افزونه جانبی برای  صفحه ساز المنتور می باشد بیش از ۱۴ المان حرفه ای با سلیقه ایرانی را طراحی کرده ایم تا بتوانید برای فروشگاه و سایت خود از آن استفاده کنید و امکانات بیشتری را با ui زیباتری در سایت خود داشته باشید.

با توجه به این که این افزونه به تازگی منتشر شده است ما از پیشنهادات کاربران عزیز استقبال خواهیم کرد و المان هایی که پر کاربرد باشد را در هر آپدیت به افزونه اضافه خواهیم کرد.

در ادامه شما را با امکانات افزونه پارس المنت آشنا خواهم کرد.

 

افزونه پارس المنت
افزونه پارس المنت

افزودنی المنتور پارس المنت
افزودنی المنتور پارس المنت

افزونه صفحه ساز پارس المنت
افزونه صفحه ساز پارس المنت

پلاگین پارس المنت
پلاگین پارس المنت

نکته مهم در این افزونه کدنویسی آن می باشد که به صورت استاندارد طراحی شده است و به گونه ای می باشد که اگر یک المان را در صفحه ای استفاده کرده اید استایل ها و کدهای جاوا اسکریپت آن فقط در آن صفحه بارگذاری میشوند و از بارگذاری در صفحات دیگر جلوگیری کرده و باعث عدم کاهش سرعت سایت شما خواهد شد.

 نکته مهم : 

در صورتی که با خطای The file is corrupted مواجه شدید با شرکت هاست تماس بگیرید و از فعال بودن ماژول ionCube در هاست اطمینان حاصل کنید.

برخی از فایل های این افزونه با ionCube کدگذاری شده اند که لازمه آن فعال بودن Ioncube Loader در هاست میباشد. لازم به توضیح میباشد تمام سرورهای استاندارد امروزی این قابلیت ها را دارا میباشند.

ورژن ioncube 11 و ورژن php 7.2 تا 7.4

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیگر محصولات

259/000 تومان
فایل راهنما : دارد
بروزرسانی : رایگان
پشتیبانی : رایگان
بسته نصبی : ندارد

تخفیف میخواهید؟

بر روی دکمه روبرو کلیک کنید

کُد تخفیف ویژه

برای دریافت کُد تخفیف ویژه اطلاعات زیر را پر کرده تا کُد تخفیف به شماره شما ارسال شود

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لطفا نظرات و دیدگاه های ارزشمند خود را از طریق فرم زیربرای ما ارسال کنید ( برای پشتیبانی محصولات از بخش ناحیه کاربری اقدام کنید)

هیچ نظری وجود ندارد

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید
با ما گفتگو کنید ...
×